Min cancer-blogg, http://nastanunik.blogspot.se/, behövde pensioneras, men det visade sig att jag gillade att blogga. Så jag startade den här!

lördag 12 april 2014

Skoskav

Hamburg var fantastiskt!
Älskar en riktig storstad! Dock började det hela lite genant då taxichauffören som sa att han tog kreditkort sen inte fick maskinen att funka, så Katarina fick lösa ut mig!!
Första lärdomen - i Hamburg (och hela Tyskland fö) är det kontanter som gäller. Även i butiker!

Hade lite otur med vädret och internetuppkopplingarna men allt som allt en fantastisk resa!

Gick till mig ett rejält skavsår på eftermiddagen i onsdags och jag kan fortfarande inte ha skor på mig!
Vilket innebär att jag fått konstiga sträckningar i vaden... Vilket också innebär utebliven träning.... :(

Idag är vi trötta hela familjen...
Jag pga efterdyningar av resan, Peter pga halsont och allmän risighet, Ella pga hektisk dag (kalas på lekland, ridlektion och häng med faster Frida) och Stina pga feber...... Hon var lite konstigt gnällig och kändes varm - 39,0!
Verkar ha ont i halsen också... Hon bad om att få gå och lägga sig och ville helst slippa saga också! Fast hon krävde då att Ella också skulle avstå saga så vi kompromissade med en kort saga istället..

I torsdags fyllde svärfar år så imorgon är vi bjudna på middag på restaurang med efterföljande firande hemma hos dem. Vi får väl se hur det blir med febrig Stina...

Nu ska jag fortsätta ommålningen av de svarta hyllorna.....!


U-Bahn


Rathaus


Lite sol fick jag!


Ser inte mycket ut för världen, men aj aj aj....!


Hon övar och övar och övar! <3


Jag verkar ha gått ner i vikt! Innersta hålet är alldeles för stort!


För nån vecka sen sa Linda att jag nog borde vattna den här.. Kolla vad som hände! :)


UNO är det nya svarta i vår familj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar