Min cancer-blogg, http://nastanunik.blogspot.se/, behövde pensioneras, men det visade sig att jag gillade att blogga. Så jag startade den här!

tisdag 8 april 2014

Orkar resa

Sitter på tåget mot Kastrup, ska till Hamburg i ett och ett halvt dygn!
Sån fantastisk känsla att åka på denna resa!
Inget märkvärdigt, ska reka inför kommande resa i maj. Men det faktum att jag faktiskt KAN åka på en sån här resa. Att jag ORKAR. Så himla skönt!

Resan började med inställt tåg. Men det löser sig, hoppas jag. Lite små brådis på flygplatsen kanske.

Tjejerna var sååå avundsjuka.
Vaaaa, ska du åka TÅG???? Och FLYGA?!?!? ORÄTTVIST!!!
Men när Peter berättade att det inte är soligt och varmt dit jag ska så var det inte lika orättvist längre.... <3 :)

Träningsvärken efter helgen börjar lägga sig. Funderade ett kort tag på att packa med löparskorna men det får bli ett hotellrumspass istället!

Fick ny bild på sessan i Malmö igår! <3


Bra tågsysselsättning är Wordfeud. Inte så kul när jag har askassa bokstäver och brorsan börjar dagen med detta...


Bis später! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar